SemantIQ - systemy rejestracji
- Integracja z systemami zarządzania łącznością radiową
- Integracja z mechanizmami biometrii głosowej
- Integracja z mechanizmami analizy mowy, jak: rozpoznawanie słów i fraz kluczowych (KWS), rozpoznawanie mowy (ASR/STT) i detekcja języka
- Rejestracja korespondencji elektronicznej prowadzonej z wykorzystaniem komunikatorów internetowych
- Rejestracja telekonferencji prowadzonych w technologiach IP
- Nowy interfejs do obsługi i zarządzania systemem - w technologii web
- Możliwość obsługi systemu z poziomu urządzeń mobilnych (Android, iOS)
- Nowe API do integracji z rozwiązaniami firm trzecich
- skalowania rejestracji od jednego do wielu tysięcy aktywnych linii nagrywających,
- projektowania i wdrażania centralnych systemów rejestracji rozmów opartych o integrację ze środowiskiem IP Cisco (jako jedyny polski producent cyfrowych systemów rejestracji uzyskaliśmy certyfikację laboratorium badawczego Cisco w zakresie nagrywania w środowisku CUCM),
- wdrażania wielu rejestratorów rozmów w sieci rozproszonej zarządzanych z lokalizacji centralnej,
- budowania infrastruktury opartej o wielopoziomowe, w oddziałach lokalnych i centralnym, zarządzanie rozproszonym systemem rejestracji,
- łączenia w jednym rozwiązaniu wielu linii nagrywających (np. radiowych, analogowych, faksowych, cyfrowych ISDN, PRA, systemowych, VoIP),
- współpracy z różnymi systemami telekomunikacyjnymi, radiowymi i standardami technologii telefonii VoIP,
- archiwizacji rozmów z telefonów komórkowych,
- nagrywania w formacie mono i stereo, przy zastosowaniu autorskiej lub standardowej kompresji dźwięku;
- szyfrowania nagrań, w tym również stosowania indywidualnych algorytmów szyfrujących dedykowanych dla konkretnej organizacji,
- integracji ze środowiskiem i infrastrukturą użytkownika,
- zarządzania, nadawania uprawnień w oparciu o Active Directory,
- monitoringu pracy urządzeń, aplikacji i użytkowników,
- budowania systemu rejestracji w oparciu o zasoby fizyczne lub wirtualne,
- zastosowania mechanizmów redundancji, w tym również budowania architektury docelowego rozwiązania w oparciu o klaster HA i technologii Load Balancing dla systemów centralnych,
- realizowania projektów informatycznych dotyczących dedykowanych integracji.
Wysoka niezawodność naszych rozwiązań, gwarancja integralności nagrań oraz sprawdzona przez niezależnych ekspertów fonoskopii jakość nagrań, pozwalająca na identyfikację mówców, sprawiają, że korzystanie z naszych urządzeń spełnia rygorystyczne wymagania w zakresie bezpieczeństwa, zapisywania i przechowywania danych oraz ich dowodowości. Równocześnie oferowana przez rejestratory rozmów modułowość aplikacji i funkcjonalność, obejmująca m.in. administrowanie, monitorowanie, raportowanie, wyszukiwanie, odsłuchiwanie, opisywanie rozmów czy możliwość oceny pracy agentów, pozwala na wykorzystanie oferowanych rozwiązań w różny sposób i w wielu instytucjach o odmiennym profilu działania, politykach bezpieczeństwa i standardach pracy w organizacji.